SLG FORUM
http://mobile.slizg.eu/

Noon - Pewne Sekwencje EP
http://mobile.slizg.eu/viewtopic.php?f=25&t=9283
Strona 7 z 7

Autor:  bienio [ Niedziela, 10 Lutego 2008, 23:17 ]
Tytuł:  Re: Noon - Pewne Sekwencje EP

zin napisał(a):
Tj. coś ciekawego w książeczce dali?

nic, 8 str. , tylko zdjęcia w kolorystyce jak okładka

Autor:  Mic_RnR [ Piątek, 29 Lutego 2008, 15:52 ]
Tytuł:  Re: Noon - Pewne Sekwencje EP

Płyta fajna , chociaż troche przytłaczająca ( dla niektórych to może być plusem ) . Zdecydowanie ''Hoken '' jest dla mnie najlepszym kawałkiem na tym albumie

Autor:  nestor_88 [ środa, 3 Grudnia 2008, 17:16 ]
Tytuł:  Re: Noon - Pewne Sekwencje EP

zdecydowanie "Warsaw Sun" mi odpowiada :D ja i noon na uszach, pociąg , godzina 20:00 , magia ! :D

Autor:  Żwir_ek [ środa, 3 Grudnia 2008, 21:50 ]
Tytuł:  Re: Noon - Pewne Sekwencje EP

Jak to Noon powiedzial, ta EP-ka nie jest smutna, jest depresyjna, co mi akurat odpowiada. :) Wg mnie mistrzowskie dzielo. Jednoczesnie minimalistyczne ale na prawde tak jednoczesnie ubogich i rewelacyjnych dzwiekow w zyciu nie slyszalem. Na codzien w ogole nie slucham tego typu rzeczy, ale Pewnymi Sekwencjami jestem zachwycony.
Warsaw Sun jest zdecydowanym numerem jeden.

Autor:  Poeta [ środa, 3 Grudnia 2008, 23:09 ]
Tytuł:  Re: Noon - Pewne Sekwencje EP

dzielo, dzielo. nadal na moim odtwarzaczu.

Autor:  Kaito [ środa, 3 Grudnia 2008, 23:34 ]
Tytuł:  Re: Noon - Pewne Sekwencje EP

Esiane - dlaczego takich traków tak mało :cry:
Epka - niestety - średnia - spodziewałem się więcej bo mistrzu Noonie
Mam nadzieje że następnym razem :cool:

Autor:  indywidualista [ Czwartek, 4 Grudnia 2008, 20:02 ]
Tytuł:  Re: Noon - Pewne Sekwencje EP

Żwir_ek napisał(a):
Jak to Noon powiedzial, ta EP-ka nie jest smutna, jest depresyjna, co mi akurat odpowiada. :) Wg mnie mistrzowskie dzielo. Jednoczesnie minimalistyczne ale na prawde tak jednoczesnie ubogich i rewelacyjnych dzwiekow w zyciu nie slyszalem. Na codzien w ogole nie slucham tego typu rzeczy, ale Pewnymi Sekwencjami jestem zachwycony.
Warsaw Sun jest zdecydowanym numerem jeden.


podbijam,
masz racje w stu procentach. osobiscie wole raz na jakis czas posluchac kilku instrumentalnych trackow od noona niz sprawdzac longplaye ludzi ktorych nie szanuje. ogolem plyta jest swietna tj. i poprzednie ;)

Autor:  nestor_88 [ Piątek, 5 Grudnia 2008, 23:22 ]
Tytuł:  Re: Noon - Pewne Sekwencje EP

czekam na nastepne dokonania najlepszego moim zdaniem producenta na arenie Europy. I tak nic nie dorowna rewelacyjnemu debiutowi ale dalej caly czas jaram sie

Autor:  Żwir_ek [ środa, 10 Marca 2010, 20:13 ]
Tytuł:  Re: Noon - Pewne Sekwencje EP

Odkopuje.
Sluchajac dzisiaj Aphex Twin'a w pewnym momencie nasunelo mi sie skojarzenie wlasnie z ta epka. Byc moze jest to naciagane, acz wg mnie nie takie zupelnie nietrafione, co byloby moim zdaniem komplementem w strone Noona.

Autor:  Hiroshima [ Sobota, 13 Marca 2010, 18:32 ]
Tytuł:  Re: Noon - Pewne Sekwencje EP

dla mnie mistrzem jest tu utwór Esiane, nie słyszałem jeszcze czegos rownie dobrego;) Nastepnie drugie miejsce: Etron i So/Raw. A co do Hoken i Warsaw Sun, hm... kawalki ktorych moglo by nie byc na plycie nic konkrentego nie wnosza.

a co do sampli z plyty - ten wokal w So/Raw na poczatku to chyba fragment Orkierstry Ósmego Dnia, tak mi sie wydaje...

a wie moze ktos skad wziety jest wokal w kawłku Esiane - po odwroceniu słychac tam "Yes I say" wie ktos moze z czego to ciete?;>

Autor:  2do5 [ Poniedziałek, 15 Marca 2010, 12:32 ]
Tytuł:  Re: Noon - Pewne Sekwencje EP

No esiane mistrz, zgadzam sie.

Autor:  pin-king-pin [ Poniedziałek, 15 Marca 2010, 14:16 ]
Tytuł:  Re: Noon - Pewne Sekwencje EP

esiane aka cześć janek

Autor:  Dou [ Wtorek, 1 Maja 2018, 10:24 ]
Tytuł:  Re: Noon - Pewne Sekwencje EP

#Odkopanie tematu
Powoli przekonuje się do tej epki (do tej pory jedna miłość tylko do Bleak Output, gry studyjne i pezetnoon), pewnie pod wpływem trochę nowej płyty Noona i jakie to jest piękne..https://www.youtube.com/watch?v=UK6KmNqrkhA

Autor:  spenserski [ Wtorek, 1 Maja 2018, 10:35 ]
Tytuł:  Re: Noon - Pewne Sekwencje EP

sztos jak chuj z tego co pamiętam, tak wydanie jak i EPka, tylko Warsaw Sun nie rozumiałem i dalej chyba nie rozumie

Strona 7 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/